ninnej

Alla inlägg den 9 juni 2010

Av ninnej - 9 juni 2010 22:56

God kväll kära läsare! I går hade vi besöksrekord här på bloggen, och det är ju jättekul! Vi kryper stadigt uppåt.. Sakta, men dock säkert.


Anledningen till att jag inte bloggat idag är att det varit full fart helt sedan vi gick upp, med Hedvigs (Karls syster) studentfirande! Trots rejält med regn var det super-stämning på Hulebäcks skolgård, och jag kan inte fatta att det har gått ett helt år!


(Jag sa nyss att jag var torr i munnen, och bad om ett glas vatten.... Jag fick både vatten och fuktighetskräm..! Haha.. Lustigkurre XD)


Mellan utspringet och middagen, trängdes mer eller mindre, hela Karls familj ihop i våran rätt så rymliga lägenhet, utan problem! Det är otroligt hur många som får plats här. Är det hjärtrum är det stjärtrum... Något jag definitivt har fått öva mig på. Men nu var det jag som bjöd hem alla, och det var verkligen supertrevligt! 

Karls lilla lillebrorsa hade en liten powernap i våran säng, och blev fruktansvärt rädd när han vaknade och såg mig. -.- han pekade liksom på mig och skrek. Hehhhh.. Snark.

Jag använde alla mina knep ungefär hela kvällen (och insåg att jag inte har haft några småttingar i mitt liv på ungefär 10 år...!) men till slut fick jag hålla honom i handen, och sen fick jag en puss, och sen satt han i mitt knä och åt... -Det funkade bra när man kunde besticka med mat ^^


Vi åt på Magnus & Magnus (m2), och förmodligen det bästa jag någonsin ätit! -Ingen höjdare att blanda alkohol med mina lyckopiller, så jag fick ta det lite lugnt. Rekommenderar varmt den restaurangen. Supermysig lokal, toppentrevlig och kunnig personal.. och VANSINNIGT god och spännande mat! 

Har haft en fantastiskt trevligt dag tillsammans med vad som börjar kännas lite mer och mer som min andra familj. -Om ni läser detta, så tack för i kväll!


Och åter igen Hedvig - Grattis till studenten!! <3


    

Vacker student med söta Olof.




Olle pekar på "mamma" -alla kallas nämligen mamma!


Nu blir det LOST med min supermysiga kille! :) - Våran lägenhetsansökan blev förresten godkänd av bostadsrättsföreningen, och det ser lovande ut att vi antagligen får hyra i hela två år! -Det känns gött skall ni veta!!


Ha det nu gott <3 Kram


Ovido - Quiz & Flashcards