ninnej

Alla inlägg den 5 juni 2010

Av ninnej - 5 juni 2010 18:45

Sådär, då var dagens "arbetspass" klart, och jag har målat och målat. Om jag tidigare tyckte att jag var täckt med målarfärg, är det ingeting emot hur jag ser ut nu! :O haha! Jaja.

Det var rätt varmt att sitta och måla staket i värmen, så vi gick för att "bada". Och vattnet var så kallt att det liksom gjorde ont i benen :p hehe, skönt xD


Nu blir det färska räkor till middag, med hemmagjord aioli (eller hur det stavas!) Gött att vara på besök hemma, och få maten lagad! *Fniss* Jag skall komma hit oftare XD 


(Hehe.............)


Jaja, hoppas att det har varit underbart väder hos er också! (Svara med en kommentar, tack! :D)


Kramar

Av ninnej - 5 juni 2010 08:37

Sådär! Då var det upp og hoppa igen. Jag vet att uppdateringen i går var aningen slapp, men jag jobbar ju faktiskt ;) Och då hinner jag inte blogga lika mycket. Inte händer det lika mycket heller...

Jag kan ju tillägga att jag har målarfärg typ överallt. Och att jag blivit lite solbränd (inte röd, utan brunare) och det är ju alltid trevligt. 

Som ni kanske vet är jag höjdrädd, men jag spenderade typ 15 minuter på att måla en pytteliten yta, över något som jag tyckte var alldeles för högt över marken! XD (Det var rätt högt - det lägsta på gaveln på garaget!) I dag skall jag se om jag kan vara lite tuffare. Och måla där det finns gräsmatta under! Wohah, vilken idé! Det måste vara mycket skönare att ramla på röva ner på gräsmattan än att ramla rakt ner i asfalten. *Ryser* Blah. Det är det jag säger; Man skall vara inomhus med hjälm och tandskydd. Så undviker man faror!


Då bär det av! -Till bränneslebuskarna (stackars mina ben..) !! Kram!


  

Jag bjuder på denna också! Jag måste ha varit snygg förr i tiden xD

Ovido - Quiz & Flashcards