ninnej

Alla inlägg under november 2010

Av ninnej - 30 november 2010 19:02

Nu måste jag plugga... Så det så :)

Ha en finfin kväll <3


Av ninnej - 30 november 2010 08:45

Vaknade av larmet i mobilen och bestämde mig genast för att vända mig i sängen igen. USCH vad illa jag mår!  

Sen kunde jag inte somna om ändå, och illamåendet biter sig fast.. Så nu sitter jag och trycker i mig lite havregrynsgröt, för att bege mig till skolan och praktiskt prov! 


Så det så. Duktigt tycker jag.. Skall göra en stoor kopp the att ta med mig och sippa på.. Och tänker att jag hellre får gå hem om det blir outhärdligt.. 

"Det löser sig..." Sa han som sket i vasken... Mehe...


Ursäkta mina hjärtlösa inlägg om dagarna, men jag orkar inte riktigt skriva djupa saker. Hang in there kära läsare!


  

Av ninnej - 29 november 2010 22:49

Nu är jag inne på näst sista skivan av Harry Potter och Fenixorden. Äntligen är Umbridge borta... Gud vad man hatar henne.


Har mått illa hela dagen. Väldigt illa också.. Så har inte fått ned så mycket mat. Men det går bra. Har stickat och stickat hela dagen och är nu klar med två hemmagjorda julklappar. Samt är halvvägs på tre andra klappar. (det är ju tråkigt att sticka/pilla på samma grej alldeles för länge..) 


Så här kommer lite bilder! Jag å andra sidan återvänder till Hogwarts.. och i morgon till min skola för annat än häxkonster och trolldom! Men odontologen för praktiskt prov. Det blir spännande...


Säger ju självklart inte vad jag stickat på eller vem det är till, men ni som är nyfikna kan ju börja gissa.. ;)


   


    



//Going to bed with Harry Potter.. ;)

Av ninnej - 29 november 2010 11:05

Släppte ut gerbilerna för en springtur, och det verkar gillas. Så nyfikna ^^

Sitter och känner mig lite stressad inför julen. Och de två tentorna jag har kvar. Vill så gärna göra alla presenterna i år, men det verkar vara alldeles hopplöst! 

Kanske får sänka ambitionerna några snäpp, och skicka julkort istället. Men julkorten måste jag ju också göra själv! 

Missuppfatta mig rätt. Julen är min absoluta favoritpysseltid. Det finns en ANLEDNING att pyssla.. Och det är galet många roliga grejer man kan hitta på :) 

Men just detta året var jag så väldigt inställd på att inte fira jul.. Och nu blir det så många känslor på en gång. 

Det gäller väl att vara fokuserad..


Måste sätta igång nu, med allt vad allting innebär! ^^

Tokigt att man måste sätta av tid för att duscha ibland också.. Tror jag behöver en lång promenad nu.. Gosh I'm all freaking out!! :O

Pyssel var det....

Jag vet inte... Är det någon mer som känner av julstressen?


Avslutar med en bild på mig och min väldigt frusna familj på Liseberg förra året XD


   

Av ninnej - 28 november 2010 20:11

Nu är jag hemma efter många kalla men mysiga timmar ^^ 

Pinks "nya" låt är på, och jag är lite lite irriterad över att inga av mina adventsljus fungerar eftersom jag inte har någon förlängningssladd. Så det så... 


Var det någon som gissade på vad som var i det bruna paketet? En kanin ja ^^


  


Och idag stickade jag (har precis lärt mig sticka också!) ett litet mobilfodral.. Med mönster på. Är väldans stolt.. Eftersom jag varken har kunnat sticka sånt v-mönster eller med olika färger.. Höhö.


  

Och sen... God jul! hahah!


  




Av ninnej - 27 november 2010 11:39

Herregud vilket väder! :-oSitter på bussen efter två långa och kalla byten.. Brr. Alla busschaufförerna har varit lika pratglada och det känns mer som att jag är på chartersemester än att jag åker kollektivt XD

Av ninnej - 27 november 2010 09:38

Vågade inte skriva något om vad jag gjorde igår, eftersom jag var på lite surprise-kalas för min kära kompis Sara som fyller 20 IDAG!

Grattis grattis finaste du! Jag hoppas året blir allt vad du tänkt dig och lite till. All lycka till dig <3 PÖÖSS


Nåja. Har sovit lite halvkasst i natt. Ont i halsen.. Tråååkigt. Och nu skall jag iväg till Orust och julmarknad och ännu ett kalas! Hehe. 

Och detta paketet skall med :) Någon som kan gissa vad det är?


  



Här om dagen var jag ock fikade och åt och fikade och åt och kikade i affärer med två sötnosar från klassen... Och vi hade riktigt mysigt faktiskt!


        


Nu får ni ha en riktigt fin lördag och fortsättning på helgen med allt vad det innebär.

Måånga kramar


XoxxxX

Av ninnej - 26 november 2010 12:39

Ja, vad gör man, när man bara sitter på röven och inte orkar göra annat?

Jo.. En ny bloggdesign! Inte många ändringar, men små effektfulla!

Välkomna in till mig ;)


XoX

Ovido - Quiz & Flashcards