ninnej

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av ninnej - 1 juni 2010 12:10

Nejdå, ingen pick som nickar! Ajaj... Utan en pick i nicken? Woot? Förstår inte ordet. Men hursomhelst. Mitt i allt skall vi nu snart bege oss till ett ställe täckt med gräs, gärna lite skugga och sol. Jag har nämligen köpt en frisbee! En fris bee? En fris som beear? Fattar inte det heller. Men en tallrik i plast, som man kan kasta till varandra... Om det inte blåser för mycket vill säga.


Jag skall strax gå ut i köket och göra tunnbrödsrullar med lax, pepparrot och spenat. Namnam. Eller kanske Karl gör det. Det är ju han som kan ^^


Packlista till en pick i nicken: (woot??)

  • Filt
  • Mat
  • Vatten / nåt gott att dricka
  • Solkräm
  • Solglasögon
  • Frisbee
  • Bok
  • Musik

Skall blir mysigt!

Haha, Karl avbröt mig lite...(då han nyss avslutade sin frukost...)

K: Namnam, god frukost... Så vill jag ha om du skall väcka mig på sängen med frukost.

L: Okej.. Men du vill ju inte äta i sängen.

K: Nej.. Juste...


Snark. Jaja! Då skall jag packa pick och pack till pick i nick!


Kram!


 

En del av en tavla jag gjort för längesen, som hänger i vardagsrummet hemma hos mamma! Jag tycker den heter typ "världens Undergång" Medan mamma ser det som flygande bubblor/ballonger. Haha... Jaja.Jag tycker inte att den är riktigt färdig heller, men jag får inte göra nåt mer på den.. Så så var det med den saken!

Av ninnej - 1 juni 2010 10:21


Kommentar till BRUMM BRUMM!!
Haha, men det är nog bara mic om du eventuellt har kopplat till en mobil;)
Grattis återigen med körkort, och tack för en trevlig dag! (K)
Kommentar till BRUMM BRUMM!!
Haha!! En liten mic.. den är till handsfreen!!
Förföljelsemani och prestationsångest är vad du har!! ;)
(Hoppas du inte tar illa upp, det är bare tull)

Kommentar till BRUMM BRUMM!!

Haha, men det är nog bara mic om du eventuellt har kopplat till en mobil;)Grattis återigen med körkort, och tack för en trevlig dag! (K) -Amalie


Kommentar till BRUMM BRUMM!!

Haha!! En liten mic.. den är till handsfreen!!Förföljelsemani och prestationsångest är vad du har!! ;)(Hoppas du inte tar illa upp, det är bare tull) -Karl




Jag känner mig aningen dum :p men vill fortfarande inte riktigt tro att det är en mic för mobilen. Meh. Jag tänker mer att de som är ansvariga för poolen gärna vill lyssna på vad man håller på med ibland. Fast... Det låter ju mer vettigt med handsfree.

Haha. Jah, och prestationsångest eftersom jag sjöng så högt och fult och blev livrädd för att någon (som "lyssnade" igenom en mic vars användning inte ens var av spion-age-aktigt karaktär) hörde mig och skrattade. 

Jo Karl, om jag inte har förföljelsemani, så stämmer det att jag är aningen paranoid! XD Att jag har prestationsångest var väl ingen hemlis.


Jaja. Nu har vi tvättid, och än så länge är det Karl som gör allt, så jag skall nog hjälpa till! Sen skall jag kolla klart på "Kejsarens nya stil" som jag somnade till igår! :D


  


Detta var Juni's första inlägg! Wohou, skoj. Vill även gratulera min kära kompis Susanne, från Norge på sin 21-års dag! 


Kram!


Ovido - Quiz & Flashcards