ninnej

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av ninnej - 3 juni 2010 16:40

Wohah! Då var jag klar. Klar för att bege mig ut i den varma världen, men mina nya ögon, som jag fick här om dagen ^^


Klar för att gå på visning. Snacka om snabba affärer! Hoppas på en deal idag, så behöver jag inte leta mer :) Vore gött! Den ligger på kortedala i "den finare delen". Är inte säker på vad det innebär, men time will show! 


Jaja. Sen bär det av till Ulricehamn! Kram!


  

Av ninnej - 3 juni 2010 13:05

Mehe! (min nya hälsningsfras...?) 


Nu har jag suttit vid datorn i några timmar och sökt ALLA (!!!) lämpliga lägenheter/bostäder på blocket, boplats och bopunkten, och redan kirrat 3 visningar! :) Känner mig rätt duktig... Det brukar jag iofs vara, så fort jag får ut fingret.


Var en som gärna ville vi skulle komma och kika redan i dag, men Karl är ju inte hemma.. Trots det tackade jag ja :p Haha! Och Karl har inte än svarat på om det är OK. Tror dock att han litar på mig ;) Hade varit sjukt gött att hitta en lägenhet på en gång! Too good to be true? -I'll keep you tuned ;)


Haha. Snacka om kioskvältare! Lyssnar på den hela tiden. Tycker att hon har så cool röst, och låten är verkligen bra! I think :) Lena – Satellite


Kram!


Av ninnej - 3 juni 2010 10:15

Sådär! Då var jag uppe igen. HALLÅ! Varför sjunker mina läsarsiffror så mycket? Jag kanske babblar för mycket? Det måste vara det. För jag tycker ju att jag är duktig på att uppdatera!


Nåväl. Nu är det så att Karl och jag åter igen söker lägenhet.  Eller någonstans att bo. Vi är nog inte särskilt kräsna. Men det måste ligga i Göteborg (mölndal, mölnlycke, partille är ju okej såklart..) eftersom vi skall plugga och jobba här. Kan ej betala mer än 5000 i hyra.


Spread the word!!    


Kram på er! :)

Ovido - Quiz & Flashcards