ninnej

Alla inlägg den 28 september 2010

Av ninnej - 28 september 2010 22:14

Jag börjar visst få till detta med utgång. Med "en öl" och allt det där. Tentan idag gick väl lite sådär. Kände mig minst sagt som en kung i morse innan jag började skriva. Humantänderna skulle platsbestämmas och mina vandrade runt i hela munnen innan jag till slut gav upp. Idag gick jag lite i ide. Gött faktiskt. Sitter nu på vagnen på väg hem och har huvudvärk, är väldigt kissenödig och hur trött som helst. Lite som att det hänger små gubbar i mina ögonlock som skall dansa samba på mina kinder om jag somnar. I better not... Jaja. Det var väl det av vettig faktor jag hade att sålla ut till er trogna läsare. Bloggar från mobilen och det är inte så fab som jag velat. Snark. Sov gott :-*

Ovido - Quiz & Flashcards