ninnej

Alla inlägg den 11 september 2010

Av ninnej - 11 september 2010 09:06

Woppa!

Lite smått besösrekord på bloggen igår kanske. Kändis för en dag är nice.

-Dock inget att briljera med. Helt sjukt hur många som såg det lilla på tv. Tack tack för alla finfina kommentarer både här och på FB. Självklart kommer jag inte sluta sjunga! 

         Som ni vet så var jag ju i en ganska tuff period när jag deltog, och det var inte en härlig detalj då. Kan jag lugnt säga. Men jag skiter i det och hoppas verkligen att jag inte kommer mer på tv. Hjälp isåfall :D


Nåja.

Igår var en myskväll inplanerad med mina nya tjejkompisar, men vi hamnade på nåt uteställe för att ta "En Öl" med några andra från klassen. Haha... Sen hade vi så kul att ingen ville hem! Fantastiskt rolig kväll tycker jag! SÅ kul att lära känna folk lite bättre! ....Hur jag mår idag behöver vi kanske inte prata om. 


Nu känner jag mig lite smått stressad eftersom vi snart skall med tåget till Stockholm, för Blue Man Group, Hotell, Karls familj osv... Skall bli kul. Känns lite overkligt nu bara :O


Ha en bra fortsättning på helgen <3

Ovido - Quiz & Flashcards