ninnej

Alla inlägg den 14 september 2010

Av ninnej - 14 september 2010 10:22

Nu regnar det. Och trots det och lite till har jag tagit sovmorgon idag. Även om min relativt nyupptäckta vän uttryckte igår att "jag får så dåligt samvete om jag skulle göra det..."

               Men jag? Blah. Kanske inte äger samvete. Eller så är jag alldeles för lat. Eller så kanske jag bara behöver lite paus från livet. Jag vet inte. 


Jag leker med elden. 

Lutar hakan i handen och har ett förtvivlat uttryck i ansiktet. I går var underbart. Tog ett steg utanför min lilla bubbla med en människa jag inte kände. Upplevde nya saker, pratade om allt och inget. Skrattade, och var allvarlig. Inte var det en enda pinsam tystnad heller.

                           Jag vet inte.... Som sagt tidigare är det svårt att skilja på kärlek och attraktion. 

Hoppas att det går över.. Tror jag. Längtar tillbaks till min trygga lilla bubbla! 

Ovido - Quiz & Flashcards