ninnej

Alla inlägg den 17 september 2010

Av ninnej - 17 september 2010 08:36

Nu får ni ursäkta en inlägg som egentligen inte hör hemma annan stans än på ett anteckningsblock. Men antecka nu flitigt, intresseklubben. Känns gött att få ut allting :p


Jag är visst verkligen inte av sten. 

Det märks att hösten smyger in, och det är verkligen svinkallt i lägenheten. Så mycket som skall göras och jag hinner inte ens med hälften.. Och i dessa perioder är det alltid viktigast för mig att skriva här. 

Skulle träffat mina goingar nu på morgonen i skolan och pluggat istället för någon miljö-sak-föreläsning med tandläkarna. Men det verkar hopplöst för mig i dagarna. När jag inte måste åka till skolan, så gör jag det helst inte, utan sitter kvar hemma med dåligt samvete. 

             Om jag ändå gjorde något vettigt här hemma, så kunde man ju kanske fatta varför jag hellre stannar här. Men icke. Påminner mig skrämmande mycket om i våras. 

Får väl ta och städa lite i "top-floor" innan jag tar tag i mig själv ORDENTLIGT och ser till att något händer här. (Inte idag dock.. :p)


Men på Söndag. Vi hann ju inte veckohandla förra Söndagen. Det kanske var därför jag blivit så konstig i veckan. Den blir ju helt knas med allting. Och inte har jag tränat heller. Det känns lite som ett måste för mig. Sepciellt när det börjar såhär! MAHAHAH. Okej. Endorfiner? Whhhoot?


Nästa vecka blir det som planerat: Gymma Tisdag med syrran, Simma Onsdag (som avlastning för konstiga arbetsställningar på labbet) och sedan gymma med Karl på Torsdag. Det är så jag började. Och sedan försvinner det lite. 

I guess I need my routines. Även om jag ibland tycker det är tråkigt. 

Men det blir ju bara kaka annars! (Sa någon kaka??)

-Om någon hängt med i sen i somras, kan jag addera att jag har fortsatt gå ner i vikt. Och att det går naturligt nu. Typ 1 kg på två veckor. Ungefär. Utan att jag anstränger mig förutom att röra lite extra på mig. Känns göööött! Mehe. Då är det väl min idealvikt som strax tittar fram :)


Så, gottfolk. Undrar hur länge vi varit utan TV nu..? Skall vi se..35 dagar! Oh lord. Det märks verkligen. 


  

Ovido - Quiz & Flashcards