ninnej

Alla inlägg den 22 september 2010

Av ninnej - 22 september 2010 21:10

Hm. Det gick nyss en tjej på vagnen med en tröja med budskapet "if its too loud, youred too old!" vilket för tillbaka ett minne av en incident som hände tidigare i somras av min käre mamma. Vi pratade nyss om hur mycket syrran partajade och hur tröttsamt åtminstone jag tycker det låter. Syrran var också där, utkörd efter en helg på stan och förkyld. Utöver kvällen hamnar högtalarna på balkongen, vi och vinet likaså. Och tråkig som jag är, gick jag och la mig samtidigt som min 11åriga syrra... Det vi inte räknade med var att morsan och syrrans krök skulle hålla oss vakna till och från mer eller mindre hela natten. När jag äntligen lyckades somna. Trodde jag. Var klockan fyra på morgonen och volymen på p!nks funhouse högre än någonsin. Jag kände mig faktiskt förbannad och tänkte något i stil med "jävla galningar som håller vanliga folk vakna!" som tur var, för alla, var det sista låten. Så ingen awkward situation där jag var tvungen att säga "mamma, kan du dämpa dig lite, jag försöker sova." nä. Det vore bara för konstigt! Men jag är väl hursomhelst too old. Eller too damn tråkig, helt enkelt. "if its too loud - ITS TOO LATE!!" Sov gott alla fina <3

Ovido - Quiz & Flashcards