ninnej

Alla inlägg den 16 september 2010

Av ninnej - 16 september 2010 19:22



Våga vara vacker, våga vara fri

Våga vara som du vill, säga det du menar.


Våga känna det du gör, ingen är av sten,

Våga leva som du vill, stå på egna ben.



Från min Älskade Mamma.


  



Av ninnej - 16 september 2010 18:58

Jag tuggar och tuggar. Äter Karls speciala micro-mackor! Som är fantastisk goda!


Mjeh. Utifrån tidigare inlägg, så kanske ni inte förstår särskilt mycket, eller också förstår ni allt. Ändå är ni ju en hel del läsare som kanske under vad i helvete som händer i mitt liv.

I korthet: 

.....something happened for the very first time with you

My heart melted to the ground found something true,

And everyone's looking 'round thinking i'm going crazy...

(Bleeding Love - Leona Lewis)


Snacka om att vara tydlig. I korthet också. Men hursomhelst är jag på banan igen. Så ni kan ignorera tidigare inlägg... Typ.


Nåjah! Hela gårdagen gick åt att prata skit med min nya vän. (Ni som har räknat ut att det är honom hela kaoset hänger på kan få 10 poäng ;)) 

Sedan begav jag mig till Sticky och Dorena med min trofasta make, Skalman, och blev bjuden på dricka, vilket ledde till att jag var sjuk hela natten. 

Oh-oh. Så kan det gå. Förut var jag ung och dum. Nu är jag bara dum... Eller hur var det?

-Antagligen ung fortfarande, men när jag i en enkät får fylla i kollumnen "18-30 år"

så vet jag fan inte skillnaden på upp och ned längre.


Men allvarligt så är jag back on track. Har fått gjort en massa grejer idag, och det känns skönt! Nu skall jag handla ingredienser till en liten kaka jag skall baka tills i morgon och posta lite smaskiga saker! :)

Sedan blir det att ringa gullepluttsyrran och bestämma vilken buss vi skall åka med i morgon! 


Bottom line för dagen kan väl vara att FY I HELVETE vilket samhälle vi lever i. Eller kan komma att leva i. Har ni som jag blivit bombarderade med valpropaganda de senaste veckorna? Har ni läst SD's lilla sak? Jag orkar inte ens säga nåt. Det finns inga ord för sådana människor. TRO SIG VARA BÄTTRE ÄN ANDRA! Fuck off alltså. For real. 

Amen.


Ovido - Quiz & Flashcards