ninnej

Alla inlägg den 27 september 2010

Av ninnej - 27 september 2010 21:27

Efter en mer eller mindre helknasig dag (jag som inte trodde jag kunde ha värre PMS!!!!) sitter jag nu här, en pizza senare. 

Müsli har jag äntligen rostat, vattenpipan inköpt och rökt, FINAL Fantasy-film färdigkollat och resten av mina älskade Turkish Delights är borta... Och lite brev postade. Härligt med massa saker gjorda. 


Och sen följde jag med Benjamin när han tatuerade sig. Så nä.. Det var inte jag som tatuerade mig :p hehe... Men hans blev MIGHTY AWESOME! Riktigt jäkla snygg alltså. Får se om man kommer på något lika självklart själv någon gång.


I morgon är det tenta i tandanatomi plus gymmet med syrran, om inte förkylningen bestämmer sig för att blomma. (annars kan man ju alltids gymma fram lite förklylning!) Haaha.. Men jag tror jag slipper :)


  


Ovido - Quiz & Flashcards