ninnej

Alla inlägg den 23 september 2010

Av ninnej - 23 september 2010 07:56

God Morgon.

Har duschat mitt nya hår för första gången, och vet fan inte hur man skall göra.. Det var ju inget hår kvaar! :O Haha. En lille smule ångest!

Frukosten är på ingång, och jag vet inte varför jag sitter framför datorn såhär på morgonen.. Det är jättedumt :p


Nåja... I går pluggades det lite efter skolan, för att sen gå till Botaniska Trädgården med min vän.. Och sen pratade vi politik med en stackars Älg i Slottskogen. Ajaj. Inte okej... Älgen var dock lite mer åt det SverigeDemokratiska (Läs: älgdemokratiska) hållet, eftersom den tyckte man kunde ställa upp ALLA människor på en rad och sätta en kula mellan ögonen på dem.... Jag förstår detta.. Faktiskt. 

En filosofisk dag med stora tankar och funderingar...


Åkte sen hem till min älskling som hade gjort middag! Aaaahhh så gott det var ^^ -TACK! <3


Ha nu en fin dag. Nu skall jag till skolan :)


Ovido - Quiz & Flashcards