ninnej

Alla inlägg den 1 september 2010

Av ninnej - 1 september 2010 19:47

Nu, efter dagens självmordsförsök sitter jag äntligen här. Nej mamma.. Inte så allvarligt. Men 7 timmars föreläsning om bland annat polymerfysik tenderar att kännas lite långtråkig. 

Så jag känner mig vimsig. Suttit på röven hela dagen,men huvudet fullt av plastiska material, dess kemiska formler och egenskaper. Intressant? Mjo. Fattar jag det? Njjjee.


Det är i stort sett det min dag har gått ut på idag. Stora ambitioner om att gå till gymmet idag innan min värld skönk eftersom "studentbokhandeln" inte hade Tandteknikerutbildningens litteraturlista... Eftersom lärarna, eller kanske det heter proffesorerna inte skickat in denne. Frustrerande? Mja!

Hur skall det nu gå med polymerfysiken jag inte förstår något av?? INGEN aning. Får väl surfa lite och kolla vad jag kan hitta.


I övrigt läste jag en upprörande sak i Metro i morse.

Bland annat en kort insändare (Där längst bak.. det är ju de som är roliga. De väcker känslor!) om valet som löd ungefär: "Det är ju ingen idé att rösta, en röst gör ingen skillnad.." Och sedan en del blablabla om hur dåligt sverige styrs. 

            Och då skrattar jag. Inte för att personen är rollig. Utan Tragisk. SNARK. Om alla tänker så, så blir det ju läckert!


Bild från någon vägg tagen idag... vid Kungsportplatsen i Göteborg.. HÄRLIGT!



  

Av ninnej - 1 september 2010 19:44

Här kommer lovade bilder från helgens pysslerier. :) Blev jättenöjd. Har ingen aning om vad jag skall ha dem till. Men de funkar utmärkt som prydnad!


    

Ovido - Quiz & Flashcards