ninnej

Alla inlägg den 21 september 2010

Av ninnej - 21 september 2010 22:31

Sådär. Då var man äntligen hemma efter en lååååång dag.. Har dock varit en väldigt skön dag, eftersom masa människor ha turats om att pilla i mitt hår! 

Jag var så modig i morse att jag sa att den söta frisörtjejen fick göra vad hon ville i både färg och frisyr-väg och jag tycker ändå att hon var rätt schysst. Hehe. Fick en FANTASTISK färg och en lite halvkort frisyr. På bilderna nedan var jag redo att visa upp håret inför en massa folk, men så tänker jag nog inte ha det... Blir nog mer rakt ned. Kanske lite fix om jag orkar. Men det verkar inte behövas. 


Nu har jag bloggat mycket om ointressanta saker.. Kanske. Jag brukar ju inte direkt hålla på med sånthär. Haha. Tror jag förändras lite och lite med tiden. Känns skönt. Det bevisar ju bara att jag mår BRA! Att jag vågar mig lite utanför min bubbla, utan att vara rädd att bli utstängd från den. 

Wella vill ha tillbaks mig i November för ännu en frisyr och färg, och jag skall tänka lite på det. Var ju VÄLDANS lyxigt att få en sån här dag med hårgrejer.. Så det kanske jag skall göra..

Sminket är äntligen borta. Min hud var överlycklig över att få slippa ut igen, och på med ett tjockt lager med nattcreme som bara försvann in i huden. Sköönt, skönt. Jorå. Macho som jag är, skulle ni bara veta hur noga jag är med allt möjligt som har med huden att göra. Här tvättas eller sminkas inte med några skitgrejer, nä! Är fruktansvärt jobbig när det kommer till just det... :p Hehe. Har man föräldrar som jobbar med världens bästa produkter, så blir man nog lätt bortskämd :D


Så.. Nu frågar Karl om jag bloggat klart. Och det har jag. Skriver ju ändå bara strunt :p


Hejdåååååå


  

Av ninnej - 21 september 2010 18:25

Då var man strax klar för att gå på scen.. smink-tjejen tjatar om att få fixa mitt läppstift. Mehe.. Vet inte om jag gillar detta... Färgen är fin!

    

Av ninnej - 21 september 2010 08:07

I dag är en spännande dag. HAHA

Snacka om att ta ett steg utanför min trygga bubbla!

                        Jag blev utvald att vara hårmodell för Wella, med temat "Nature". Och om det temat har med djur att göra, vet jag inte. Hoppas, hoppas verkligen att jag blir nöjd XD

Skall vara med dem hela dagen för sminkning, klipp, färg, styling och vara klädd i kollektionskläder, för att sedan ha visning för ett gäng frisörer.


WOHAH! Är det bara jag som blir nervös av detta?? Nä, tänkte väl det. 

Mjeh.. 

Solen har börjat kika fram, så det ser ut att bli en finfin dag. Hm.. Ojoj. Ojoj. Jag hoppas jag blir nööööööööööjd.

Tar nog med mig datorn, så ni kan få se hur det artar sig utöver dagen. SPÄNNANDE!

Ha en fin dag.


(Hejdå håret!)

 

     




  

Ovido - Quiz & Flashcards