ninnej

Alla inlägg den 8 november 2010

Av ninnej - 8 november 2010 21:04

Tjotjing!

Hade ju sagt jag skulle lägga upp bilder från helgens bravader, men har inte hämtat min kamera från B än... Och då blir det lite jobbigare! ;)


Har virkat hela dagen.. I princip. Och har ont i tummen nu :p jaja. Har inget vettigt att säga. Kan sitta nu...! Och det är skönt :D hahah... 


Titta vad synd det är om mig! :O

hehe.. sov gott <3


  

Av ninnej - 8 november 2010 10:59

Nu halvsitter jag här framför datorn och känner mig allmänt stel. 

Tyckte nämligen att vissa leverfläckar kunde ta sig, så har mini-opererats i helgen! 5 stycken! :O Mohah... Och sytt för första gången.. -Bedövningsspruta är ingen hit.


                Efter många obekväma ställningar i natt lyckades jag ääntligen somna.. Endast för att vakna upp och inse att jag inte kan sitta :p (tog bort en precis ovanför rövi :p öhöhöh..) Och då funkar det dåligt att vara på labbet.. och sitta och luta sig över bordet och pilla.. Not today.

                Hoppas det ger med sig lite tills i morgon.. Annars lär jag nog dö.. :p


Hann i helgen plocka lite mera svamp, gå lååånga promenader och äta min bonusmammas godagoda nybakta bröd! Namnam.. -Lite farligt, men. Huhah.. Frosten hade kommit på Söndagsmorgonen och jag var snabb att dra fram min kära kamera och ut att fota. Fina kort tror jag det blev :) Laddar upp några i kväll!


Nu har jag suttit tillräckligt, känner jag.. Vet inte riktigt hur jag skall spendera dagen.. Blir väl ut att gå.. Kanske köpa lite garn och en ny virknål... Så kan jag stå och virka i alla fall XD haha.. Det är lite roligt detta... Som B säger "Skyll dig själv.."

                     Jah.. Så fåfäng som jag är, så får jag väl det :p Möh. Men om jag vetat att det skulle göra så ont hade jag nog skippat. Tror jag. Hm.. Kanske.. Kanske inte XD


Ha en bra dag! Kramar


  En dag på labbet såg himlen ut såhär! :O 




Ovido - Quiz & Flashcards