ninnej

Alla inlägg den 23 november 2010

Av ninnej - 23 november 2010 19:40

Mmmm..


Då var det kvällen! Vill bara att klockan skall bli mycket så jag kan krypa ned under täcket och sova!

Hihi.

Men först! 

Harry Potter i Badkaret! ^^


 


Dagens syssla: ändlöst tentaplugg. Wish me luck! :O  


Mysig utsikt! ! Behöver ju verkligen inget teve när jag kan se olika fotbollsmatcher och träningar varje dag. Dessutom imponerar spelarna stort på mig. I skenet från ljusen ser jag tydligt hur det snöar horisontellt i dag.    

Av ninnej - 23 november 2010 16:09

Nu sitter jag här. Med alldeles för få anteckningar och en IDIOTISK bok som inte förklarar ett DUGG! Måste skriva in var och varannan mening i google translate för att ens förstå litegrann... Och det går så låångsamt med tentaplugg då! 

Undrar hur man behandlar en Crista Flaccida blant annat...

Det lär väl lösa sig lite längre utöver kvällen tänker jag!


Är lite halvt väck också, eftersom jag troor att min lilla vänninna Sanja håller på att föda barn nu. (Eller har fött eller skall eller nåt..) 

Drömde om såna saker i natt, och hon har varken uppdaterat sin Facebook eller Blogg sedan hon skrev att hon hoppades på ett underverk i går kväll/natt!

Så spännande! Jag får väl hiva mig runt och virka ihop något gulligt... Mihi... 

Ni hittar hennes blogg genom att klicka på bilden!


Hoppas att det äntligen kommer ut något ur den stora magen nu! Du har ju väntat så läänge! Hejjar på dig!


Kramar


  

Av ninnej - 23 november 2010 12:38

Blev så sentimental när jag hörde Taylor Swifts låt "Never Grow Up" och tänkte på en gång på mina små systrar. Dock är en av dem alldeles för stor redan, och det är väldigt för sent.. 


Men min lilla Lerke. Mitt livs största kärlek för alltid. 

Det finns ingen jag älskar så mycket som henne. 


  Från första stunden jag såg henne visste jag att vi skulle ha något alldeles speciellt tillsammans. 

             Nu är du stor.. Och blir större och mognare för varje gång jag ser dig. Lika mycket som det är spännande att ta del i alla dina intressen som du så plikttroget sköter galant, kan jag inte låta bli att tänka tillbaka på tiden då du satt och hittade på historier om tomtar som urartade och du till slut hade glömt vad du pratade om. 

Men nu håller du på att bli vuxen. Ha inte för bråttom, bara. 


Du är så vacker och har så många talanger. Du kan få till allt du vill. Men stanna kvar där du är. 

Det sista jag ville höra när jag var 12 var nog "lev i nuet". Men kära du, gör det. 


Jag älskar dig! Din storasyster och "Extramamma" även om du tycker att du har tillräckligt med mammor ^^


        


"Oh darling, don't you ever grow up
Don't you ever grow up, just stay this little
Oh darling, don't you ever grow up
Don't you ever grow up, it could stay this simple
I won't let nobody hurt you, won't let no one break your heart
And no one will desert you
Just try to never grow up, never grow up"

Ovido - Quiz & Flashcards