ninnej

Alla inlägg den 25 november 2010

Av ninnej - 25 november 2010 12:40

  

Innan jag flyttade från min och Karls lägenhet satt jag en eftermiddag och tänkte "GOD, where is my luck!? GIVE ME SOMETHING!"...

Några sekunder senare tittade jag ut ur fönstret och fick syn på två ekorrar som lekte i ett träd... Och det har jag aldrig sett förr :p


Så jag sprang ju självklart ut och fotade... Hehe. Här har  ni ;)

Av ninnej - 25 november 2010 11:38

Då var det på't igen. Ny dag, nya möjligheter.

Karl var här i går och kikade och vi gjorde middag. Han tyckte jag hade hittat en väldigt fin lägenhet. 

Sen kom han på att vi borde dricka glögg. Så då var det ut i finvädret och till Mölndals Centrum för lite Blossa-glögg! Och mm så gott det var :D


Och min lilla väninna Sanja och hennes John har nu fått en liten pojke! 

Hon har inte uppdaterat sin blogg på länge, men jag kan tänka mig att det kommer ett inlägg om lilla prinsen snart! 

Så underbart roligt för dem, och jag önskar dem ALLT GOTT! <3

(Har inte sett någon bild än, heller.. men det kommer nog alldeles snart...)


  

Bild snodd från Sanja's Blogg.

Så otroligt fin tycker jag. Men nu är det snart ingen mage kvaar! :O


XoxoxooxxoXX

Ovido - Quiz & Flashcards