ninnej

Alla inlägg den 22 november 2010

Av ninnej - 22 november 2010 22:34


    


 


 





Av ninnej - 22 november 2010 21:57

Nu har jag INGET vettigt att säga. 

Åkte till skolan och fick en del grejer, bland annat lite små figurer i vax... Eller kläder och diverse tillbehör till en gubbe + anka två andra i klassen hade gjort. Mehe.


  


Nåja. Sedan var det att hoppa på fel buss hem för att sedan köpa thai-mat för pengar jag verkligen inte har. Det kändes så töntigt klyschigt att sitta med take-away-boxen (exakt som på tv) och äta över tentaplugg. jag kan inte direkt skryta på mig att jag har varit en klippa på att plugga den senaste tiden,men idag har jag gjort det i alla fall :)

Plus att jag har målat! Och det var så skojskoj att göra det igen! (Bild kommer så småningom..)


Med Krister Henriksson som underhållare är det mycket tillfredsställande att måla.                           Göra två saker samtidigt. Det passar mig.

Har kommit halvvägs i Harry Potter och Fenixorden (på ljudbok...) och det känns roligt. 


                     Hör ni vad roliga grejer jag håller på med?

Man får så jäkla mycket fritid av att bo alldeles själv. Don't try it... Vet ej vad jag skall göra när alla Harry Potter böckerna tagit slut.

Söka jobb kanske...? Mjeh. Låter tråkigt.


Det är bara måndag och jag känner mig redan redo för helg! Haha.. 

                  Jaja. Nu tänker jag krypa ned bland alla täcken och kuddar och försvinna till Grimmaldiplan 12 och sjukhuset där Arthur nu ligger efter att ha blivit biten av Harry-ormen! wewe...!


XxX Good Night




Av ninnej - 22 november 2010 10:13


Begav mig till centrum igår och till mataffären. Hade alla mina varmaste kläder på mig, men det regnade ändå in lite här och var..

Räknade ihop varorna till minsta lilla öre, så att jag skulle ha råd att betala.

Men gissa vad!? Kortläsaren sa "Medges ej".

Hade tydligen missat att räkna med några grejjer.. 

Men vet ni vad jag gjorde?

Jag sa envist: Jag vet att det är pengar på kortet. Kan jag ringa några samtal?

-För att sedan vanka lite av och an och låtsas prata med någon som snällt förklarade att jag liksom hade tagit fel kort..

Med en beklagande min gick jag tillbaka till kassörskan och sa "Hm, jag hade visst tagit fel kort!"

Så där rök de svinbilliga sejfiléerna och pepparn. 


                            Undrar om hon eller någon i den långa kön trodde på min lilla dumma föreställning.. Haha...


  

Ovido - Quiz & Flashcards