ninnej

Alla inlägg den 21 november 2010

Av ninnej - 21 november 2010 16:22

Hmm.. God morgon!

Eller god kväll.. Eller något däremellan.


Sov jättelänge idag. Till 1230! Så tror nog att jag var lagom trött.

Sötaste Angie och Sara vad förbi här igår och vi invigde lägenheten med lite jul-the och risgrynsgröt. MUMMA!


Sedan följde jag med Sara till hennes kille och vi smakade på årets julglögg, samt kollade på dumma klipp på youtube. Meheheh... Och lite julmumma och annat blev det också "smakat" på ;)


Krister Henrikssons röst fyller lägenheten medan jag går barfota omkring och ställer saker på passande platser.. Pyjamasen är fortfarande på, och jag sitter här och är så nöjd över att jag redan är så gott som klar med att packa ut ur alla möjliga lådor...

SKÖNT! Min fina fina lägenhet! 

Dörrmatta fattas dock fortfarande, och i slaskeliblask-vädret så behövs det nu. Meheh.. Får se om jag kan få tag på någon snart... :)

Det var dagens bekymmer.. 


Det blir väl lite tentaplugg i dag kan det tänkas... Kanske.

Hoppas ni haft en finfin helg!


xXx


  

Ovido - Quiz & Flashcards