ninnej

Alla inlägg den 20 november 2010

Av ninnej - 20 november 2010 10:53

Sådär!

Nu är jag mycket mycket mycket trött... Ögonen känns alldeles för tunga, och kroppen är som en säck potatis. 

Man glömmer varje gång hur jobbigt det är att flytta..... -.-


MEN.... Jag hade verkligen inte klarat det utan KANONhjälp från Benjamin! -Tacktacktack åter igen.. 

Jag körde med släp för första gången, och vi fick med oss allting på samma vända. Hurra.

Och idag kom snön. SIKKEN TUR! Haha... Det var skönt.. (Att vara klar med flytten innan...)

Kom ju självklart på en hel del grejer jag hade missat att ta med mig :p Typ dammsugaren osv. Men det fixar jag väl nån dag till veckan!


Tog lite kort här på morgonen, som jag tänkte lägga upp. Har ju redan börjat få ordning på en del grejer... Och lägenheten ser inte alls ut som den gjorde när jag var och tittade på den. Så väldigt väldigt annorlunda. Jaja ^^ 

Beger mig väl snart en liten sväng till mölndals centrum för att leta dörrmatta. För det behövs i klisjeklasj-vädret.


Ha det fint så länge!

(Ps - här är väldigt ensamt.... -.-)


 


    

Ovido - Quiz & Flashcards