ninnej

Alla inlägg den 11 november 2010

Av ninnej - 11 november 2010 19:55

Efter att en klasskompis nämnde California Rolls (eller hur det stavas och vad det heter...) på lunchen idag, kunde jag inte få sushi ut ur huvudet...

Mot slutet av labbtiden i skolan började min effektivitet balla ur. Istället för att jobba med något konstruktivt gjorde jag en liten bajskorv med en tillhörande snigel/orm eller nåt i såndär plastgrej.. 


Nåja.. Jag brukar dra med mig Benjamin (eller någon annan stackare) och käka Nachos på Franks när jag är sugen på nåt gott...

MEN! i dag avancerades det och beslöts att jag skulle vidga mina vyer.. (Efter att vi tagit ut pengar för att käka sushi på mitt fasta ställe - Hrmpft....) 


            Vi hamnade på ett ställe vars namn jag inte minns.. men som hade sushi på rullband! Det var så fantastiskt fabulous och jag hade väldigt trevligt... Mätta och glada travade vi upp och ned för avenyn för att leta efter en garnaffär som visade sig vara stängd...

Hoppas intresseklubben antecknar flitigt! ;)


Slänger upp en finfin bild på denne killen som är så snäll och följer med mig på alla möjliga "galna" upptåg. (som att byta sushi-ställe osv... ) Nu skall jag virka! ;D


  

Av ninnej - 11 november 2010 07:58

En vanlig morgon. Sexans spårvagn till Sahlgrenska är knökfull med trötta och ocharmiga människor. 

Bakom mig pågår en aldrig så liten flört.


Tjejen: Åh, jag fick en ny mobil i går på min födelsedag! *visar upp mobilen*

Killen: Oj, har du fyllt år...?

Tjejen: Japp!

Killen: Jaha...


Tystnad.


Killen: Jag är så dålig på det där. Födelsedagar och sånt. Jag glömde bort att min mamma fyller år i morgon...


Tystnad.


Killen: .....Nästan.



  

Ovido - Quiz & Flashcards