ninnej

Alla inlägg den 26 november 2010

Av ninnej - 26 november 2010 12:39

Ja, vad gör man, när man bara sitter på röven och inte orkar göra annat?

Jo.. En ny bloggdesign! Inte många ändringar, men små effektfulla!

Välkomna in till mig ;)


XoX

Av ninnej - 26 november 2010 10:29

I natt, kära vänner, hade jag fint besök av en främmande här på bloggen...

Ingen ringare är Jonas Ransgård i egen person! 

Han lämnade också en liten kommentar.. Och verkar allmänt trevlig. Säger att han kanske släcker ljusen själv också. Och det gör mig glad.


Kommentar till M VILL STOPPA EARTH HOUR.


Jonas Ransgård (M), kommunalråd i Göteborg

Fredag 26 nov 00:59

Hej!

 

Pladdrar gör jag sällan.
Mysfaktorn förstår jag däremot.
Vem vet, kanske släcker jag lyset själv.
Men jag tycker inte att vi ska uppdra åt anställda tjänstemän att springa och släcka i kommunen.
Om man nu får nyansera sig lite ;).


ninnej

Fredag 26 nov 10:27

Hej!

 

Vad roligt att du hittat hit!
Ja, du får nog allt släcka ljusen för att uppnå ultimata mysfaktorn ;)

 

Jag kanske kan förstå din poäng, men jag tycker så mycket om sådana tillfällen där kommunen också anstränger sig lite extra! 
Det är väl en smaksak antar jag...


Så på det sättet började jag dagen :)


Förutom att jag vid 7-snåret i morse vaknade med lika ont i halsen som i går kväll. Låg och vred mig i feber också.. No-no. Inte bra, inte.. Så nu sitter jag här. Småflinar såklart...

Insåg nog nyss att verkligen alla som vill kan läsa min blogg, så länge man söker på rätt sak på Google ;)


  


OBS! Bilden är ett montage! (som håller på att bli verkligt...) 

Ovido - Quiz & Flashcards