ninnej

Alla inlägg den 29 oktober 2010

Av ninnej - 29 oktober 2010 12:35

VEM I HELVETE ÄR DET SOM HAR SKVALLRAT!?!?!? :O

Adresserat till MIG...

Någon som tänkt på att jag kanske inte VILL ringa en härlig date? Djjjjjjjjjjiiiises! LÅT MIG VA!!! :O 


XDXDXDXD HAHAHAHAHAAAHHH


  

Av ninnej - 29 oktober 2010 11:22

God morgon!

Sitter nu och stirrar in i buren där tre små underbaringar precis håller på att vakna. Sååå gulliga!


Har sovit gott (och länge..) och drömt en väldans massa olika grejer..! Typ att jag var gravid och hade rätt så stor mage... Och det var verkligen verkligt... Och nu när jag går runt känns det lite som att något är borta..

Hm. Jaja.. Creepy. 

Hur som helst. Äter väldigt goda mackor nu, och lyssnar på grannens TV genom väggen.. GREAT.


NU HAR VI/JAG VARIT UTAN TV I 2 MÅNADER och 3 VECKOR! Känns helt, alldeles underbart.. Fick en faktura från radiotjänst för en stund sen.. Men måste ju ringa och säga att vi inte har tv. Pfffff.... Som om de kommer tro på det...!


Anywho, så packar jag grejer och åker till Orust över helgen. Kommer bli awesome. (Får säkert lite bloggabstinens, men har ju alltids mobilen ;))

Planen är att fota om vädret tillåter, så jag har några snygga bilder att lägga upp här sen! 


Ta hand om er så länge.. Bli inte förkylda osv...

Och glöm inte berätta för människorna ni tycker om att ni gör det!! FORT! ^^


//Linnea


FOTOTÄVLING. HJÄLP MIG VÄLJA EN BILD...

-Tänkte att jag slänger upp dessa bilderna igen så ni får rösta..!! Än så länge ligger bild nummer 3 bäst till..! Ni som inte har gjort det än, får ta er i kragen och göra det! 

-klicka på kommentarer, skriv in numret på din favoritbild och skicka kommentaren. (Du behöver inte säga vem du är om du inte vågar... :p)


           

Ovido - Quiz & Flashcards