ninnej

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av ninnej - 11 oktober 2010 22:06


"Mirror on the wall, damn I sure look fine 
I can't blame those horny boys, I would make me mine 
When I pass you in a club, "Ooh, lala!" you gasp 
Back up boy, I ain't your toy, or your piece of ass" 

P!NK - RESPECT


  

Försöker lite halvt hjälplöst att plugga inför Onsdagens tenta i Dentala Material, men min hjärna vill hellre lyssna på gamla låtar som slänger en tillbaka i tiden, då man stog framför spegeln med hårborsten/whatever som mic med musiken på högsta volymen. Visst var man kung men sina moves tills morsan stog i dörren och skrek att det var mat. Hahah.. Det var fanimej tider. 

Skulle gärna varit där igen. I alla fall med moves'en! Med texten ovan vrickades det på höfterna och magtröjan studsade upp och ner, likaså mina då långa lockar. Man hade väl bekymmer då med, och jag kommer ihåg att jag längtade till att bli vuxen. Då hade man ju inga problem.


HAH - så fel man hade :p Men att livet är intressant är ett faktum. 

Fikade på Franks idag med en klasskompis, då en gammel man frågade om han fick slå sig ned med oss. 

Självklart! Det visar sig att han är som skickad från gud själv - till mig när han börjar prata om lycka och välmående. Att ta vara på sig själv och på livet. Man har ju bara ett. WOW. 


En givande dag som avslutas så småningom efter jättegod Taco från min roommate Skalman.

-Love you! 

Av ninnej - 11 oktober 2010 12:07

Kära Sara och alla andra söta vänner som inte fattar någonting... I'm okay. But in desperate need of a girls night out! Maybe SSS-kväll?? 


Nu känns det tråkigt att jag lagt alla ägg i samma korg, eftersom korgen är sönder... 


Anywho. Lär inte skriva så mycket om detta på bloggen. Men tilläggas kan ju att jag letar lägenhet lite smått... Ingen brådska, men det skulle vara skönt :)

Folk som inte har nåt vettigt att säga kan väl skita i att säga det. Skriv inte "whaaat??" osv. Be mig inte förklara.. Please.


   

Ovido - Quiz & Flashcards