ninnej

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av ninnej - 13 oktober 2010 23:37

Lyssna på denne för bövelen! :O

Av ninnej - 13 oktober 2010 23:24

Här kommer lite prutthumor! Ahahah. Jag skrattar så jag kissar ner mig iaf :p


Av ninnej - 13 oktober 2010 22:27

Nu sitter jag här igen.

Ensamheten lägger sig och kurrar vid mina fötter.. Försöker dra med mig ner i sin djupa grop, som jag vet jag inte kan ta mig upp ur.

Efter tentan idag kändes allting så frustrerande. Innan har det ju varit självklart vad man skall göra och tänka på, medan jag nu känner mig oerhört rastlös och... kärlekskrank.


Efter ett långt förhållande.... Ett bra förhållande. Underbart sådant. Med respekt och ovillkorlig kärlek. Varför tar det slut?

Varför slutar man respektera? Varför blir man plötsligt så jävla självisk....?


-....Jag har fått en snille om att jag skall "hitta mig själv". Uppleva mina drömmar och ha ett liv fyllt med minnen. Att jag inte är lycklig som det är nu. Blablabla. 

Men om jag bara tittar på en liten skruv du och jag har satt dit bryter jag totalt ihop. ÄR DETTA ALLT!? Skall all tid man lagt ner, all energi, all kärlek, alla underbara stunder och alla kärleksfulla ögonblick.. bara försvinna...? 

Aldrig någonsin har jag känt mig så trygg som med dig. 


Kloka människor försökte säga att det är dumt att lägga alla ägg i samma korg... Men när det enda man vill är att titta på personen man faktiskt har lyckan att vara tillsammans med. Att skratta.. Hitta på dumheter. Prata om ovettiga saker.... Spela samma spel hundra gånger om, bara för att det är kul. 


Urgh. Jag är rädd. "Det är ditt val - gå vidare...!"

Jag vet fan inte... Allvarligt talat vet jag inte om jag vill kura ner mig under täcket och aldrig vakna, eller springa naken i skogen och yla. 


Är detta allt? Vad händer nu? 

Tänkte muntra upp mig själv med SATC, men det gjorde ju saken bara värre! "AAAhhh, tänk om jag är singel när jag är 30-something????!" Gosh. ..


Jag tänker hitta lyckan. 

Men vad är lycka? Det borde ju vara relativt.. Tänk om det inte blir bättre än detta, och jag bara slänger bort det på grund av en hunger som aldrig slocknar.


     

Av ninnej - 13 oktober 2010 07:45



  


Nu blir det tenta! :O Ah. Är i alla fall uppe i tid och är redan klar att åka. Så det borde ju bli bra! :)

Ovido - Quiz & Flashcards