ninnej

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av ninnej - 21 oktober 2010 16:55

Hehe... Nu tänker jag avslöja vad jag har spenderat dagen till. Eller delar av dagen i alla fall.

Min kära affär Desigual öppnade i Nordstan idag, och jah.. Karl och jag stod utanför som trogna hundar vid sin ägare en halvtimme innan det öppnade.

Vi fick tag på (från ballongerna i taket) var sin gratis hatt och 20% (och 10%) på vårat köp.

Vilket vi ju använde såklart. Så nu äger ni lite av varje.. Var sin hatt och lite sånt därnt... jag köpte en ascool tröja i alla fall :D heheheee...

 Passade på att fota med min mobil också.. Så here we go :)

         


  


 

"Déjate llevar hasta el infinito.."

Snygga Karl i sina nya kläder.. i blurry vision.. Men skitsamma.

    Och lite pösar. Vi fyllde bara en. Resten är våra gamla kläder i påsar vi fick.. 


Nu är jag bra trött. Var nyss och gymmade i hopp om att jag skall somna i kväll. Tänker lägga mig tidigt också, så jag kanske har somnat vid 12-snåret i alla fall! 

SUUUUPERSKÖNT ATT SPRINGA TILLS MAN BLIR LILA I ANSIKTET :D:D HAHHHA... jaja.. Nu skall jag duscha läääääänge och ta ansiktsmask och spa-a mig som bara jag kan ;D


Kräm.

Av ninnej - 21 oktober 2010 10:38

Sådär!

Ännu en ny dag.. Kanske borde hyra en grävmaskin för att underlätta grävandet?


Jag kan verkligen inte somna på kvällen/morgonkvisten... Ligger vaken till sisådär 4-5 och grubblar. Och jag brukar ju somna innan huvudet når kudden. 

Kanske dags att röra på kroppen...? Kände för att sova hela dagen i dag med, men kanske därför som jag inte kan somna.. För att jag inte är trött..!


Så nu har jag allt slängt upp mig själv ur sängen och äter frukost. Min supergoda müslii!

Det är inte så att jag håller på att bli deppig igen. Jag mår ju helt okej. Men jag orkar bara inte vara duktig. Inte så länge jag bor här! Basta.


My tyckte det var tråkigt att lämna mig. Eller så var det jag som tyckte det var tråkigt att lämna henne... och nu har jag mina monsterbäbisar kvar. Haha. Jaja. De är fina de med ;)


Nu skall jag och Karlman på ett hemligt uppdrag som jag inte tänker skriva om på bloggen förrän vi varit där ;D haha.. det skall bli SÅÅ KUL! :D


kramar på er (snöa inte bort..)

Ovido - Quiz & Flashcards