ninnej

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av ninnej - 17 oktober 2010 10:35

AAAHH vilken solig dag!

Idag är jag rentav tvungen att lämna lägenheten och min virtuella värld för att gå på lite lägenhetsvisning. Som sagt har jag universum i mina händer, så detta lär nog lösa sig.. Så länge jag vill, och VET vad jag vill. Men jag VILL ha den lägenheten, så då blir det så. Basta.


Var ute i Fredags. Först med kära mamma på bio (myyyycket trevligt och vääääääääldigt bra film!! Se den! Lyckan, kärleken och meningen med livet...) Sedan bar det av till Majorna typ, för att sen virra runt vid vårat studentkårhus eller vad man nu säger. 

GOSH what a cold night. In every way. Det var länge sen mitt liv var så fjortislikt som det var då. Herregud.

Frånskriver mig härmed alla vuxenpoäng.

Otroligt hur mycket man kan ställa till med på en kväll. Hur många hjärtan man kan beröra och först och främst hur många personer man chockerar. Visserligen tror jag att vissa av människorna bara är ute efter att skapa vågor och trubbel.

That's not me.

                         Jag är ledsen att jag inte kan sätta fingret på mina känslor. Jag kanske inte vill sätta fingret på mina känslor. Jag kanske inte vill hoppa rakt in i ett nytt förhållande. Just nu känner jag bara för att vara med mig själv. Du tycker jag är vacker och rolig. Och tro mig. Det värmer, det gör mig stark. Men det är verkligen dags för mig att tycka att jag är vacker och rolig. 

Dags för mig att hitta mitt eget liv. Min egna väg. Göra det jag vill. 


Insåg att jag, precis som Nemi kanske kommer ha svårt att hitta rätt kille. 

Jag har bara två krav:

                             Han skall se ut som Johnny Depp, och alltid gå klädd som Jack Sparrow. 


Hah. Guess I'm gonna be single for quite some time ;)

(GGgGGGGGgggGGammal bild..)


  

Ovido - Quiz & Flashcards