ninnej

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av ninnej - 12 oktober 2010 18:32

Har bloggat flitigt idag. Även fotat ganska flitigt. Tog en paus från pluggandet (och lek med mössen) och gick ut i skogen (lilla fläcken bakom husen). 

Så här kommer det lite bilder.. :)
















   









 








 








 









  

Av ninnej - 12 oktober 2010 13:16

nu har jag äntligen kommit igång med pluggandet.

Det enda är att det är så jävla roligt att titta på mina små älsklinger, som så gärna hjälper till.

Innerst inne önskar jag ju att de åt upp hela boken :p haha. De klampar på tangentbordet och tuggar på allt! (ja mig med.. aj aj) Snart blir jag tokig. Men de är så gooooooooooooooooooooa <3<3


  

Av ninnej - 12 oktober 2010 09:54

I dag är dagen, då man inte får slita sig från böckerna. I morgon är tentan. Och vad gör jag här? Mjeh. 

Blir smått filosofisk och sentimental när jag vaknar upp i "mitt" rum, i en enkelsäng där endast jag har sovit hela natten. 

Den vackra höstsolen verkligen försöker allt vad den kan att muntra upp mig, och jag kan säga att det hjälper... Alla träden bli så otroligt vackra.


I morgon kanske det bär av på en "tvångsutflykt" till kinnekulle (eller nåt sånt) med min kompis som tycker jag skall ut i naturen och andas in frisk luft. Det beror på vädret. - Can't wait!


Om någon helg bär det av till något foreign land med min Linnea. En lite mindre runaway. Men det funkar. (Can't wait for this either!!)


Lyssnar faktiskt på Taylor Swift och har slängt i mig en stor skål med chokladflingor framför datorn.. Jag sitter fortfarande i pyjamasen och har dragit en tjock tröja över huvudet. Håret är åt alla håll och kanter. Stör mig lite på luggen... Men det är inte mycket att störa sig på.


Låg kvar länge i sängen i morse och tänkte.. Konstigt hur saker och ting bara ändras. Konstigt att känslor försvinner på detta sättet. Men vi är goda vänner skall ni veta... Jag vet ingen bättre kille än Karl, och jag saknar hans familj så det gör ont när jag tänker på det. 

Gäller att inte tänka för mycket nu. Därför är "tvångsutflykter" en bra sysselsättning :p



"And it takes no time to fall in love


But it takes you years to know what love is


And it takes some fears to make you trust


It takes those tears to make it rust


It takes the dust to have it polished"


Jason Mraz - Life is wonderful


  

Ah. Tvångsutflykt var det ja... Usch usch. Nu slutar jag med detta! Love you Karl!  

Ovido - Quiz & Flashcards