ninnej

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av ninnej - 4 oktober 2010 19:46

"Du är en ganska hård människa du.."

..Blah... Bakom min hårda och tuffa fasad som ibland dyker upp finns en liten blöt fläck...

Jo, jag kan komma precis vart jag vill. Om jag vill. Grejen är bara att jag sällan vet vad jag vill... Att jag oftast är impulsiv, känslosam och rädd för förändring. Att jag uppnår mina mål, att jag har universum i mina händer. Är fakta. 

Men att komma på vad jag vill? Oh my oh my. 

Därför är det lättare för mig att spela hård och inte bry mig så mycket. För annars blir jag bara vilsen... Tänker jag för mycket kommer min hjärna explodera! Jag lovar..


               Jag snor någons idé och tänker att jag är gäst här i livet. Att jag bara hänger med lite. Man behöver inte styra allt alltid. Det är skönt att bara hänga med... 


      Har slutat läsa de fula nyheterna i Metro på morgonen. Läser hellre "dagens puss" och Elvis. Plus lite annat intressant. 

Har blivit så förbannat trött på allt tjafs. Folk blir ju fan aldrig nöjda. Och inte jag heller. MEN MAN BEHÖVER INTE SKRIVA OM DET I METRO VARJE DAAAAAAG!!

Okej att det skall vara 18-årsgräns på skräpmat och på religioner. Okej att det var bättre förr...

FRAMÅT var det ja...


Det känns inte som att folk kommer ihåg det.

Okej. SD har kommit in i regeringen. Och det SUGER. Javisst. Men oavsett hur många gånger någon skickar in ett argt inlägg till Metro eller någon annan stans ändrar det ingenting.

Vad kan vi göra åt situationen som är NU. För att komma framåt och inte backa tillbaks.

Vi är ju faktiskt 95% svenskar som INTE ville ha dem in i riksdan...


Hmm.. Tänk på alla underbara saker som finns! 

Brukar ju inte avsluta blogginlägg med en fråga, men bara för att få lite fart på positiviteten vill jag gärna veta något av det som gör dig lycklig?


<3 Kärlek

<3 Vaniljdoftljus

<3 En stor kopp varmt te

<3 Nypoppade popcorn. (Även om jag är ganska skillad, så gillar jag mammas bäst)



"I’ve got a perfect body, though sometimes I forget
I’ve got a perfect body cause my eyelashes catch my sweat
Yes, they do, they do…"

Regina Spector - Folding Chair


  




Ovido - Quiz & Flashcards