ninnej

Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av ninnej - 26 oktober 2010 22:37

Ojoj... Vilken kväll.

Nu har jag varit i källaren och torkat dammet av min kära gitarr och plinkat bort någon timme.. hehe. Inte kan jag mycket.. Men det är roligt i alla fall.. Lite John Mayer blev det allt...


"No I'm not color blind
I know the world is black and white
Try to keep an open mind but...
I just can't sleep on this tonight
Stop this train I want to get off and go home again
I can't take the speed it's moving in
I know I can't
But honestly won't someone stop this train..."


Jaja. Nu blir det till att göra en sista kopp the som skall avnjutas till korsord. Eller kanske en bok? Har velat läsa Harry Potter ett bra tag nu.. Så kanske skall fortsätta där jag slutade. Det blir nog så...


Jag kan berätta en sjuk hemlis. I dag har jag haft nästan 400 besökare på min blogg... Det känns sjukt sjukt.. Kom ju på att det var för att jag länkat mitt inlägg om olyckan till GP. Roligt.. Men lite konstigt... Nåja..


God natt på er alla.

Skicka en fin tanke till flickan i olyckan är ni goa <3


  Bilden har inget särskilt med något särskilt att göra.. Utan jag ville bara visa er vilken klippa jag är på att fiska! :o -eller snarare på att låtsasfiska med en pinne och snöre... Snark..

Av ninnej - 26 oktober 2010 20:30

Japp. Då har man kommit hem från skolan och stan.. Åkt förbi Wavrinskys där olyckan hände.. Både till och från skolan. Och åter igen spelades skräckscenariot upp bakom ögonen på mig. Hjärtat bultandes i halsen tills spårvagnen åkt förbi och jag inser att det är över...

För mig i alla fall.


Detta är ju fruktansvärt för henne och hennes närstående, nästan oavsett hur det slutar.


Skall mitt i allt försöka ta mig i kragen och plugga till tentan.

Vid det här laget har jag nog inte ens någon krage.. Vilket leder till att jag måste göra mig en krage att ta mig i...


Har haft min "lyckotand" på mig i dag... Verkar ha fungerat. Så tack för det....


Skickar några varma tankar till flickan igen. 

Uppmanar alla de som snuddar förbi min blogg att göra detsamma!


//Linnea


Av ninnej - 26 oktober 2010 11:17

God morgon! Eller något sådant. 

Tog mig sovmorgon idag för att vara säker på att jag skulle lyckas sova gott några timmar i alla fall.. Och det gjorde jag... Så det var skönt.

Mina tankar går fortfarande till flickan i går... 


"En flicka i 11-årsåldern skadades allvarligt vid en spårvagnsolycka på Wavrinskys plats på måndagseftermiddagen.

- Hennes tillstånd var på tisdagsmorgonen fortfarande allvarligt men inte livshotande, säger Göran Samuelsson på SU:S presstjänst." GP

Ovido - Quiz & Flashcards