ninnej

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av ninnej - 3 januari 2011 23:26

I dag har varit en rolig dag!

Upp tidigt efter nattens bravader... Det var lite jobbigt, men tänkte att det skulle vara värt det... Nämligen att träffa Sanja och hennes lille William! 

In kom Sanja till lunchrestaurangen kånkandes på sin dyrbara skatt.. 

Han var verkligen SÅ himla fin och go'.. Och lugn.. Grät inte en enda gång. Men han fes på mig.. Det kanske är ett tecken på att han gillar mig? Dunno.. Jag är lite småkär ändå faktiskt.


Och som om vi aldrig hade sett en liten människa förut dök mobilkamerorna upp och fotade. Laddar upp en massa här..

Sa jag att han var söt, kanske...?? (Ganska söt mamma hade han med! ;))


  



Inte konstigt att ens hjärta smälter lite när man tittar ned på en såhär gullig kille!



En liten powernap satt finfint också! :D


 

Det är få saker som är vackrare än sovande småbarn.. 


  

Karls stora,stora hand.. Och Williams lilla lilla..



Flygande bebis!


  

Glad mamma med nyfiken son.. <3       


Nu blir det sängen!

God natt finisar.... <3

Av ninnej - 3 januari 2011 12:25

I går kväll var jag alldeles för upptagen och uppe i varv för att kunna somna.. Antar att det blir så när man är inloggad på facebookchatten.. Haha. Nej. Det var ingen late night bootycall.. Här snackades det om popcorn, och som paulina så härligt uttryckte det "en kille är inte värt ett riskorn i röven om han inte kan prata om popcorn i 5 timmar"Och jag måste säga att jag håller med.Just nu agerar jag trasdocka åt en busschaufför som antagligen fått körkortet på postorder..Have a nice day.

Av ninnej - 3 januari 2011 00:31


 


    

  
Ovido - Quiz & Flashcards