ninnej

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av ninnej - 20 januari 2011 16:49

Matmatmat. Sitter och proppar i mig rester från... Förrigår? Anywho är det typ det bästa jag vet. Tänker tämligen säkert lägga upp ett recept åt er också ;) Med allt detta snack om vegetarisk mat kanske jag skall ge era några av mina favoriter! Sakta med säkert.. Kanske.. 


so you've had some detours, some stupid men
now we know what not, to do again


Jag har bitit mig i kinden. Och fortsätter att göra det eftersom jag fortfarande äter.

KÄMPADE mig till skolan idag för att få med mig en demo, men blev så ivrig att jag inte kunde åka hem igen.. Hahah. Långt kom jag inte.

Kändes som att jag var i klimakteriet där jag satt och fick vågor av värme och kyla kastade på mig, inifrån och ut. Namnam.


Min hyresvärd får sin post hit och jag själv har fått en ANDRA betalningspåminnelse på samma jävla faktura. Vad sysslar jag med egentligen? Wake up liksom :p

(Nu fryser jag)


I can't laugh too hard I'm on a diet


Skulle egentligen tvätta, men fick order om att skita i det och komma in till stan istället. Jaja... ^^


HA DET FIINT!


  

Ovido - Quiz & Flashcards