ninnej

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av ninnej - 17 januari 2011 22:44

Provsjungningen gick bra idag.

Jag har börjat hosta.

Jag är färdig på labbet, så då passade jag på att leka lite med borren och nästa moments gipsöverkäke..

Efter det pluggade jag en stund och kände att jag och Mr. Philips har börjat komma lite mer överens. Jag tycker till och med att det är spännande.. Utan att vara en dryg jäkel.. 


Nu väntar Jeanne D'Arc på mig i sängen..... ^^


  

Av ninnej - 17 januari 2011 21:56

Nu var det kväll igen. 

Har suttit böjd över matbordet så länge att jag har ont i magen..


Tänker och tänker.. Men kommer ingen vart.

Jag känner mig kär...  Kan det vara så? ^^


...Att jag är nykär?

Att allting plötsligt känns ljust, som att hela världen kretsar kring en person...?

Jag vet ju hur det känns. Jag vet hur magen blir... 


Det vore galet.

Mitt liv är ju redan perfekt.... 


Får inte nog av dig. Du vet vem du är...

Tänk om det varar.... 


  

Av ninnej - 17 januari 2011 09:20

God morgon!

En liten välförtjänad sovmorgon idag... Vet inte varför jag förtjänar den, men har inte så mycket att göra på labbet idag... Eller i morgon. 

Så vi tar det lite lugnt! ;)


I dag skall jag provsjunga för Chalmers Sångkör!

Blir väldigt spännande, och jag hoppas på att få hamna i Kammarkören! 


  


Nu skall jag snickra ihop lite lunch och ta mig till Odontologen!

Ha en fiiiiiiiiiiiiiiiiin dag! 


XXoXX

Ovido - Quiz & Flashcards