ninnej

Alla inlägg den 27 januari 2011

Av ninnej - 27 januari 2011 22:35

Hellu!

Då var man hemma igen.. Denna gången för att stanna över natten. 

Hann precis hem förut och slänga in Lax och potatisklyftor i ugnen och äta upp det... såklart.. Innan jag var tvungen att kuta till bussen.. (Jag hade nog hunnit med en senare buss eftersom jag var där jättetidigt!) 

Jao! Idag mina vänner har jag varit i Chalmers Kårhus ocg haft första repet med kammarkören där! 

Det var jättekul (förutom att min röst var lite väl oengagerad...) och väldigt skönt att få sjunga igen... Träffade många nya människor också. HÄRLIGT!


Nu skall jag slänga in (det är värst vad jag slänger saker hit och dit om dagarna..) min trötta och frusna kropp i duschen innan Jeanne D'Arc kräver min fulla uppmärksamhet i sängen.. RAAWR.... (Chilla, hon har avlagt kyskhetslöfte...) 


  

Vi sa väl RAAAWR gjorde vi inte XD Hahahha... Men nej. Jag är faktiskt schnögg här.. Mjeh.

Av ninnej - 27 januari 2011 14:24

Föreläsningar hela dagen.

Sprang ned till datorsalen på rasten för att kolla när Chalmers Kammarkör har rep idag! 1830-2130 var det :) Spännande det skall bliii! ^^


Har förresten blivit sjuk(are) typ.. Eller nåt. Menmen.. HEJDÅ


 

Ovido - Quiz & Flashcards