ninnej

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av ninnej - 5 januari 2011 16:27

Oh my goda gud.. Nu står bussen still. Vi verkar vänta på bättre tider.. Nu har jag äntligen fått hämtat mina små älsklingar som varit på semester hos "mormor och morfar"! De har somnat här i påsen (som transportburen är i) bredvid mig och jag själv känner mig slaktad..är lite öm i kroppen efter simningen i går så känner mig inte jättepigg xD men det skall bli gott att få hem dem nu :-) Nu blir det hem och vända igen innan jag skall till Paulina i min klass och äta ost och dricka vin. Bara tjejer.. Och jag vet nog inte vilka de andra är, men det lär bli fabulous! ;-) Nu tänker jag försöka sova lite här! :-D mums! Kärlek.

Av ninnej - 5 januari 2011 11:43

God morgon.. Eller nåt sånt..

Vaknade med bultande huvud.. Men det har visst försvunnit... Inte huvudet. Utan bultandet! Vaknade av att det ringde på dörren.. "Oioi.. någon som vill till mig!?" Fniss.. Men det var två småtjejer jag inte kände igen.. Så jag lyssnade när de ringde på hos grannen och förklarade att de var Jehovas Vittnen.. Grannen ropar genom dörren "jag vill inte öppna..." Stackars tjejer. 

Vet inte om jag var så mycket bättre, men de visste ju inte om jag var hemma eller inte.. säger vi :p 


Nu sitter jag och vräker i mig frukost och skall hinna med en buss till Orust och hämta  mina bäbisar. DAMN så produktiv... Eller nåt.

Det är så stressigt just nu att jag inte ens hinner skita. 

Men när jag åkt klart idag är det inte mera åkande till far-away-lands utan bara här i götet... Namnnamn...


Jag träffade min demon på Tåget här om dagen. Vet inte hur det blev så.. Hehe.. Men creepy, eller hur?? 


Ha en finfin dag i snövädret! <3


  

Av ninnej - 5 januari 2011 00:47

God kväll i stugan!

Denna dagen har varit helt insane.. Har inte suttit still sedan i morse då jag skrev i det vida och breda om hunken Harry Potter...

Jah.. För han är verkligen en hunk. Mer eller mindre. Daniel Radcliffe alltså.. Det enda jag stör mig lite på är att han verkar vara lite kort... Eller så har han bara för stort huvud.. Vet inte vilket som är värst..

Hår på bröstet hadde han också.. Fnisssss..


Jag kanske inte skrev tidigare att jag funderade på att åka iväg och simma.. Men jag brukar få såna infall.. Men idag gjorde jag det!! Hahah.. Och det var awesome..!! XD 

Först var det ju på med promenadkläder, så man kunde promenera dit istället för att gå.. Och det gick superfint.. Sen simmade jag 1km... På 40 minuter.. Ganska dåligt jämfört med mina tidigare 20-25. Då jag inte stressat... Men blabla.. Jag får komma i form igen kanske.. Vi får se! .....hehe..

Skämdes lite över att gå runt i badhuset med mina ganska fula blåmärken. (Se HÄR för bilder) Folk kollade ju litegrann...! Jaja..


Jag var ganska glad och nöjd med mig själv när jag var klar i alla fall :D


  

Sedan var det hem och vända och slänga upp den torktumlade tvätten i lägenheten. (fråga mig inte hur jag hann med allting.. jag vet inte riktigt själv...)

Och in till stan för att träffa Sara! Mihih.. Allt detta hände medan jag fortfarande småsvettades från den snabba promenaden hem. Trevligt.


  

Sara var fin som vanligt.. Det var såå mysigt att träffa dig igen <3 Snart igen!!


Sedan kom det en annan mysko snubbe, som hade bestämt att det var dax för mig att se Harry Potter och Dödsrelikerna del 1. (Jag bokade själv biljetterna, så man kan nog inte kalla det tvång...) 

Jag tyckte han såg ut som Draco Malfoy.. Men who knows...


  


Men innan bion var man allt tvungen att kolla på rean hos Desigual! ...och ingenting passade.. Varken i pris eller storlek.. MÖH!


      

  


  


Don´t mind att jag ser fullkomligt påkörd ut..


  


Och sen var det Sushi och Bio.. Och nu sitter jag här och måste gå och lägga mig innan jag somnar över matbordet och dregglar på tangentbordet.... 

KRAM på er <3

Ovido - Quiz & Flashcards