ninnej

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av ninnej - 26 januari 2011 21:04

Det är en trött tjej som skriver till er nu. Varit på en sövande föreläsning följt av lite plugg.. Sen begav Louise och jag oss till ett fik och sen traskade vi runt halva stan.. När jag kom hem fyllde jag badkaret med varmt vatten och en badbomb och skuttade efter.. Nu har jag lagt mig i sängen med en tjej.. :-) det ni. God natt!

Av ninnej - 26 januari 2011 07:27

God morgon. Eller nåt sånt. 

Har sovit jättedåligt.. Och det hatar jag. Blir så frustrerad... :p Men hursomhelst kunde jag inte somna om efter 0545, när jag skulle upp 08 så nu sitter jag här..

Blir inget simmande idag heller, då jag fortfarande har ont i halsen. Fattar ingenting. Men känns inte så bra att simma och grejja då i alla fall..


Sitter och försöker vara tyst då det ligger en människa som sover tungt i min säng. Inte lätt när jag hostar. Hrmpft... Trevligt sätt att vakna på säkert.

Nu börjar det ljusna där ute.. Blah. Ser inte fram emot dagen särskilt mycket. Dock kan jag ju passa på att längta hem till sängen! :D

...Om jag KAN somna... 




Ovido - Quiz & Flashcards