ninnej

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av ninnej - 2 januari 2011 17:47

Nu, äntligen är jag klar med att städa och dammsuga hela lägenheten... Och det var mycket som skulle göras.. Men nu är det väldigt fint och väldans skönt och rent. Kanske blir till att bada lite nu snart ^^ Hahah..

Sen tänkte jag käka pasta. Hemmagjord sådan i min nya/gamla sak. Mihihi... Det kan bli spännande.. Har inte gjort det själv förut.. Men uppdatering följer kring ämnet pasta ;)


MEN! Eftersom jag stress-lessade på Orust fram till 1:a juldagen passade jag på att sticka en hel massa.. Eller.. Massa för att vara jag. Jag har ju precis börjat XD OCH jag har lärt mig att sticka strumpor...!

Här har ni! Eftersom det är min allra första strumpa är det lite miffo-varning på den. Men enjoy ^^


          

Förhoppningsvis blir jag klar med den andra inom snar framtid. Vi får se..

Ha en finfin kväll!! <3 

Av ninnej - 2 januari 2011 12:58

I går kväll hörde en kille av sig till mig som jag varken sett eller hört ifrån på hundra år.. Han hade varit utomlands och pluggat något väldans spännande, men hade fan inte ändrats någonting... Tyvärr.

Jag antar att om man sitter uppe på FB-chatten sena kvällar så kommer det killar med lik i garderoben som vill prata med en..

Han försökte få våran thingy-thing att verka gullig (det som varit) och avsikterna var som jag antog. En liten late-night bootycall. FUCK YOU.


"-You know who you are.. High fivin' talkin' shit, but you are going home alone arent ya..."


Det vi hade var jävligt spännande och ännu mera misslyckat. Done with you för längesen Mr.. 


Anywho så skrev jag att jag var tvungen att gå och lägga mig.. Och vet ni vad han skriver?

"Händerna på täcket... ;)"

                                     FUCK YOU! 

..Just you and your hand tonight.


   

Bild från google.




Av ninnej - 2 januari 2011 00:36

Too bad he's a little oldie-old these days...

Mmm... he is just so Yummie and Delicious I can't stop drooling.. GOSH!


My man = Luke Macahan. 

Just like my mother before me I imagine myself being his girl... Hihi.. DROOOOL! XD


...............FML................ :p


    



Ovido - Quiz & Flashcards