ninnej

Alla inlägg den 17 december 2010

Av ninnej - 17 december 2010 17:32

Namnamnam.. Sitter här och trycker i mig lussebullar. Näh jag har inte bakat.. För det kan jag inte. Men jag har köpt. Det kan jag.


Är så in i heeeeeeel*d*akjd**ag*** kluven i dag. Lika kluven som om någon hade tagit tag i mina armar och ben och spänt dem bakom galna hästar... -.-

Vi nöjer oss med att säga att jag har lite beslutsångest.


Klassen skall träffas nu eftersom de flesta (och jag) har tagit jullov.

Med orden från sura fröken "Jah... Hm.. Ja.. Det är inte snyggt, men du är godkänt".. Mjeh.. Och vet ni vad? DET SKITER JAG I! XD För nu har jag jullov! Mwooop!


Å andra sidan hade jag planerat att åka hem till Karl och kolla på film.. Dels eftersom jag vill kolla på film.. Och dels eftersom jag är SJUKT sugen på att sova i sovsäck.. Inte riktigt. Men nåt sånt.. :p


En liten liten del av mig vill bara stanna hemma... NEJ VET NI? För en gångs skuld är jag inte alls sugen på att sitta här själv. Och det känns F-A-B-U-L-O-U-S!

Nu måste jag hämta ännu en lussebulle ^^

Ha en finfin Fredag folks! <3


  

Av ninnej - 17 december 2010 09:58

God morgon!

I dag är jag verkligen inte sugen på att gå till skolan.. Men.. Jag gör det nog ändå. Pffffffff.........................................
... 

Här har ni en tjej som jag har glott på hela morgonen.. ;)


Ovido - Quiz & Flashcards