ninnej

Alla inlägg den 3 december 2010

Av ninnej - 3 december 2010 17:35

Nu är det heeeeeelg! Gud vad skönt skönt skönt sköönt!


I början på denna veckan var jag bara slapp och sket i skolan.. Och det är inte bra. Speciellt inte eftersom jag inte har en enda anledning. 

Så på torsdagsmorgonen medan jag satt på toaletten, endast för att gå och lägga mig sa jag plötsligt.. "Vad håller du på med Linnea!? -SKÄRPA DIG!" Följd av en ganska hård örfil. (Så hårt som man skulle kunna hitta på att slå sig själv visserligen...)


Och det bästa är att trots att jag varit såpass mycket borta redan nästan är klar med det praktiska provet! SÅ KUL! 

Så på måndag blire att finishera jäkeln (protesen) och lämna in den, samt försöka få till att pressa min protes frånförra momentet jag inte hann klar med. Det kommer bli kanon! Jag är så glad att jag är såpass snabb på labbet.. Så att jag kan unna mig sovmorgon lite då och då.


Sen är det omtenta på Onsdag, så i helgen skall det pluggas!

Men först: Julkonsert med Chalmers Sångkör! Kommer bli superbra! 


Så nu blir det allt att slänga in kroppen i duschen för lite finishering där med! Blir gott att värma sig!

Ha en DUNDERfredagskväll med allt  (eller inget) vad det innebär!


XoXXooxoxoxoxoxoXOOOOOOOOOOOOOOoo


   

Man kan säga mycket om vintern, men det är för fasen OERHÖRT vacker! :)

Ovido - Quiz & Flashcards