ninnej

Alla inlägg den 5 december 2010

Av ninnej - 5 december 2010 20:03

God kväll!

Åkte lite halvspontant in till den snötäckta staden för att köpa duschdraperi (äntligen.....) och träffa Karl.. Och äta sushi... ^^

  

Duschdraperi från Lagerhaus med en stor ros på. Karl tyckte att det var tantigt... Och med slutsatsen att jag ju faktiskt är tantig köpte jag det ändå.. -.- Tyckte det var fint, jag...

     

Och min supermysiga sovalkovsgardinslösningmojsak har jag äntligen hängt upp.. Och det blev ju KANON.. Iofs visste jag det, men hehe.. Jaja.. Här har ni ^^

Och helgens låt. Fy fan vilken kvinna. I love her SO!

PINK - FUCKIN' PERFECT (länk till spotify)

Made a wrong turn, Once or twice
Dug my way out, Blood and fire
Bad decisions, That's alright
Welcome to my silly life
Mistreated, Misplaced, Misunderstood
Miss knowing it's all good
It didnt slow me down.
Mistaking, Always second guessing
Underestimated
Look I'm still around

Pretty, pretty please, Dont you ever, ever feel
Like you're less than Fucking perfect
Pretty, pretty please, If you ever, ever feel
Like you're nothing
You're fucking perfect to me

You're so mean, When you talk
About yourself, you are wrong
Change the voices in your head, Make them like you instead
So complicated, Look how we all make it
Filled with so much hatred, Such a tired game
It's enough, I've done all I can think of
Chased down all my demons, I've seen you do the same

Av ninnej - 5 december 2010 14:44

Hmm.. en mycket rolig grej finns på http://www.levandejulkort.se/

Okej att jag är lättroad, men det var faktiskt ganska häftigt. Fyra olika kameror skickar livebilder på tomtens renar! 

Och natur och djurfantast (och kanske barnslig och lättroad...) som jag är har jag nu suttit och glott på detta ett jäkla bra tag xD


  


Av ninnej - 5 december 2010 14:29

Hällö 2:a advent!

Hade syrran på att besök här igår, och vi planerade egentligen att gå ut, men fastade framför Unga Mödrar Norge och satt kvar... Hela kvällen.. Hehe.


Nu har jag redan gjort en hel del vettiga saker från min "Att Göra - Söndag" lista. Och lite plugg får man allt stoppa in...!

Har snöat vansinnigt mycket också.. Och det bara fortsätter.. Snart kommer man väl inte härifrån.. *hoppas* ^^


"So, here's where the problem starts,

you're shitting on my heart.."


Har inte mycket att skriva idag, men "Blogga" stod på min att-göra-lista! Höhö..


Vi stötte även på ett litet problem med min "nya" sovsoffa igår kväll som skulle användas för första gången.. Meheh... Det fattades typ 30 cm av mjukt material att sova på. Hmm..


  



Men det gick tillslut med lite uppfinnarglädje! Och syrran sov tungt och länge... Snarkade gjorde hon till och med! 

 


//Ninnej <3

Ovido - Quiz & Flashcards