ninnej

Alla inlägg den 6 december 2010

Av ninnej - 6 december 2010 20:21

Då var jag hemkommen efter en lång och mysig dag. Eller så värst lång kanske den inte har varit.

Mitt huvud har varit fyllt med Harry Potter hela dagen och jag blev klar med det praktiska provet idag. (Endast lite extra finishering återstår, om jag orkar... ^^)


NU BLIR DET LITE MERA PLUGG! ...Innan Harry Potter behöver min fulla uppmärksamhet! :D



  

Av ninnej - 6 december 2010 09:53

GOD MORGON!

Sömnen har inte alls varit så skön i natt. legat och vridit och vänt på mig hela natten... Trååkigt...


Har verkligen inget att skriva, men försöker slå ihjäl tiden lite innan jag skall gå till bussen. -Eftersom de går så sällan gäller det att inte missa någon :p

Planen på labbet idag är att bli klar med det praktiska provet, samt göra klart mitt andra moment för pressning.. Och sedan försöka få in lite plugg till tentan på onsdag innan jag åker in till stan för att träffa Linnea! 

Kommer bli awesome ;)


Och idag är det lika kallt som alltid. Brr!!

Bilder från en frösen busskur!


    



Ovido - Quiz & Flashcards