ninnej

Alla inlägg den 13 december 2010

Av ninnej - 13 december 2010 21:20

This was some shitty updated week, yes?

Mitt huvud är fyllt med Horrokruxer, spöktransferens och andra saker.. Som användbara trollformlar som sectumsempra och avada kedavra. Dumbledore dog i går kväll. Runt 22.30 I Astronomitornet. Och det var den jäveln Snape som gjorde det.

Det är där jag är.

Fångad mellan en alldeles alldeles underbar tillvaro på Hogwarts och Åby travbana... Med halsont och en värkande kropp.

Jag njuter av tillvaron. Har gjort mina julkort. Är fylld av tacksamhet och smärta. På samma gång. Shit vad jag har ont i kroppen och halsen. Men jag är ändå glad. OTROLIGT.

Lyssnar på olika jullåtar och sjunger med till dem jag kan tills halsen säger stopp.

I dag fick jag båda lussebullar, morotskaka och varm glögg till frukost på labbet. Som mina underbara klasskamrater tagit med! Det värmde en värkande själ.

Med lussebullen i ena handen och borren i den andra nådde jag nääästan mitt mål, och måste tyvärr åka tillbaka i morgon (när många andra är lediga) för att göra något som de flesta av er inte skulle förstå någonting av om jag försökte förklara.


Anywho.. Lägger upp lite bilder från helgen tagna med min mobil eftersom kameran la av. Fint. Men huhu.


På "tur" i winter wonderland med världens goaste lilla vovve Sylvester!


    

  ...Som gillar att gräva.. och förstöra...  

Sedan blev det julbak medan lillsyrran började bli förkyld stackarn... Så hon la sig med Sylvester i hans korg.. Vilket han tyckte var helt okej.. ^^ Såklart! .... Och somnade!


   

Tusen och en natt! År 2010's Pepparkakshus.

 

Och mitt kreativa STÖK... Som jag inte förstår hur det får plats i denna lägenheten över huvudtaget... Men borta är det nu så :)


  

Ovido - Quiz & Flashcards