ninnej

Alla inlägg den 15 december 2010

Av ninnej - 15 december 2010 15:16

Blah.

Det är dagens summering.

Jag sitter här och halvt tråkar ihjäl mig. Ingen tenta att läsa till = RASTLÖS!

Årets sista tenta avklarades idag. Och det gick superbra. Trots att jag trodde jag höll på att bli magsjuk precis innan. Satt verkligen med spyan i halsen.. Eller öhh.. Inte rikigt.


Har hängt upp mig på ett ord och en annan mening idag.

Ordet: filloloing.

Meningen: min framtida gubbe måste tycka om Harry Potter.. 

..Ingetdera har någon större betydelse för min överlevnad. I alla fall inte filloloing. Det vet jag ju inte ens var det kommer ifrån. 


Det börjar bli lite mörkt här också. Långt till brytaren. Långt till allt just nu. NU är jag rastlös....


Snälla.. Tjoa mig... Så jag inte dör. 

Kanske man skulle ringa runt lite.. Kanske inte.. Blah. Vi får se.. Promenad kanske.. Kanske inte... Haha. 


Bilden under är jag.


  

Ovido - Quiz & Flashcards