ninnej

Alla inlägg den 28 juni 2011

Av ninnej - 28 juni 2011 13:31



God Morgon världen!

Kanske borde skriva på engelska om jag trodde att hela världen läste min lilla blogg. haha. Nåja.

Sov så gott inätt, även om jag aldrig riktigt fick lagt mig, och avnjuter nu en "sommarsmoothie" till frukost. Rekommenderas varmt :)


Ha en fin dag i det fina vädret!

  

Av ninnej - 28 juni 2011 03:24

 
Av ninnej - 28 juni 2011 02:26







 

Powerwalkade lite förut idag för att komma igång igen.... jag kommer ju fan aldrig i gång. Men kanske det äntligen är min tur nu! 

Nästa gång du själv är ute och går - Lyssna på dubstep. 


Tanten har ont i fötterna och benen efter jobbet och skall nu lägga sig och läsa ondskan.

Sovmorgon i all evighet i morgon.

Plus att det står Cykla/jogga på min kalender i köket. KUL!


Ovido - Quiz & Flashcards