ninnej

Alla inlägg den 5 juni 2011

Av ninnej - 5 juni 2011 22:57

Som sagt, så gjort. 

Efter ett tröttsamt pass på jobbet (inte alls sugen och med stockar till ben) packade jag en smörgås och en muffin därifrån och cyklade till Delsjön. Stockarna till ben vet när det gäller och efter en hel del prustande och stönande blandat med häftiga känslor av mjölksyra i stockarna nådde jag äntligen Delsjöns golfbanor... Sen var det latjo in i skogen och jag däckade på första bästa soliga plats... 

Klockan var redan åtta när jag var framme, men jag tog mig ÅRETS FÖRSTA DOPP! Och åååååååååååååååh vad skönt det var... Sänkte ned min varma och fuktiga kropp i det svala vattnet..... Men var snabbt uppe igen.. - Det kan ju finnas hajar!


Tog en hel del kort med min mobil som sen beslöt sig för att sluta ha batteri kvar. 

När solen gick ned var det så vackert att man nästan tappade andan... Sen fick jag finbesök! :)


   





        

   

Av ninnej - 5 juni 2011 12:30




Nya siffror igen för er som är liiite för lata för att klicka på länken! ;D


 

Av ninnej - 5 juni 2011 12:08

Det visar sig att Karl hade rätt. 

Även om jag är upsatt på 3 pass i veckan.. 4-timmars sådana, har jag nu jobbat en hel del mer.

I morgon är det femte dagen på raken.. NU är det snack om att inte hinna skita! :O Haha. 

Hursomhelst tycker jag om mitt jobb. Även om det är stressigt och svettigt ibland...


Michael Jackson tyckte om inte annat att det var lämpligt att väcka mig vid 11-tiden med sina sköna beats. ....Efter få sköna timmar på ögat.

Jag låg nämligen uppe och läste efter att jag kommit hem igår.. Fåglarna började sjunga och det var ljust innan jag väl lyckades slänga ifrån min boken om Joona Linna och Erik Maria Bark.  

Lite visste jag om att de ville ha mig in vid 13 istället för 16 idag på jobbet. Så nu, är det fulla farten igen. 

KAN INTE BESTÄMMA MIG FÖR OM JAG SKALL CYKLA ELLER ÅKA BUSS!!! 

Det tar lite kortare tid att cykla....

Man blir lite mera svettig....

Man blir lite mera fit....

Jag hinner rensa hjärnan innan jobbet sätter fart igen....

Och jag skulle kunna åka direkt till Delsjön eller nåt sånt när jag är klar med jobbet.. Hmhm... Jag cyklar.

I med badkläder och allt vad jag kan behöva!


Och sen... Frukost på jobbet! NAAAAMNAAAAM.


   


Ovido - Quiz & Flashcards