ninnej

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av ninnej - 2 juni 2011 22:35

Ligger som slakt i soffan efter en härlig dag. 

Började med cykeltur till jobbet följt av jobb.. Såklart.. Och sen bio med Angie! Samtidigt som jag försökte pilla ut popcornkärnor som satt sig vid tandköttskanten fick jag hålla för ögonen för att inte pissa i mina nya tights..

Pappan bredvid mig gav mig hela tiden nya updates på vad som hände, var de var och vad de gjorde. Så nej, jag behövde inte titta. 

Popcornen studsade åt alla håll när sjöjungfruna sluta vara vackra och var läääääääskiga istället.. 

Tjusig film tyckte jag allt. Pirates... :)



Provade min nyinköpta hjälm idag och hade inga ursäkter kvar för att inte cykla både fram och tillbaka till stan för jobb och mys. Ungefärligen 1,4 mil blev det! 

Och Runkeeper är SÅ ROLIGT!


http://runkeeper.com/user/ninnej/profile -Kolla in mig här ;)


  

Ovido - Quiz & Flashcards