ninnej

Alla inlägg den 4 juni 2011

Av ninnej - 4 juni 2011 15:16

Nu har jag börjat med en mer somrig desigt här.. Får se om man kan vänja sig. Tar ju verkligen hundra år att bli nöjd. Inte klart än... Men snart så.

Nu blir det cykeln till jobbet!


ADIOS.

Av ninnej - 4 juni 2011 12:43

Tvingade mig själv tillbaka i drömmarnas land när jag vaknade klockan 09 förut. Inte lätt att somna om till krigsrop och en persienn som vill ha all min uppmärksamhet med sitt metalliska ljud. 

Vände och vred mig säkert hundra gånger. Men till slut lyckades jag. Trallalaa adios. 

Och då är inte drömmarna långt borta.. Karl var på besök och ville äta resten av chokladen och jag var en sväng å Black Pearl men några kändisar iförda piratkläder.. VIPS! Så var klockan 12. 

Skall nämligen jobba rövpass idag som kommer kännas i knäna och ljumskarna när det närmar sig midnatt och tidig morgon. Cykeln skall med så jag vet att jag kommer hem sen.

Så om ni fortfaranade inte kollat upp min runkeeper-profil kan ni ju göra det nu ;)


Kom att tänka på det nu... Jävligt smart att GPS-tracka sig själv mitt i natten. Haha... Too bad för de som tänkte kidnappa en....

http://runkeeper.com/user/ninnej/profile

Har, enligt denne tjusiga gratis-app förbrunnit över 1000 kalorier! 


    


Av ninnej - 4 juni 2011 01:12

Låter bilderna nedan tala för sig själva. 

Vädret idag har varit UNDERBART! Detta firades med knytis på gården hos mig. Knytis bestående av mig och Angie. Haha.. Nåja. 

Supertrevligt hade vi i alla fall ;)


(Det kanske redan märks, men vi hade väldigt kul med en kamerapp i min mobil :p)


          

Ovido - Quiz & Flashcards