ninnej

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av ninnej - 15 juni 2011 11:51

KÄRLEK ɟæ³r~le²k l. 

Stark känsla l. böjelse för ngn, yttrande sig i en (oegennyttig) önskan om föremålets lycka o. välgång l. i glädje o. tillfredsställelse över att vara i dess närhet o. göra det till lags o. d.; innerlig tillgivenhet. [Svenska Akademins Ordbok]


 




Av ninnej - 15 juni 2011 11:24

Efter att ha legat på soffan i vad som känts som 100 dagar skickade jag iväg lite sms om att ses.. Och VIPS! Så var jag inbjuden till togaparty och mysig fika. 

Valde en mysig fika med finaste Angie.

Hon är i dagarna hög på livet och det smittade av sig!! SUPERMYSIG fika/kvällsmat/nattmat åt vi på ett ställe på Frölunda Torg, för att sedan åka hem till henne och kolla på film. Riktigt mysigt!!

-Sa jag att det var mysigt? 


Tidigare i går har jag fixat och donat inför ankomsten av två nya gerbilbäbisar som skall bo tillsammans med mina andra bäbisar. 

Då måste man bygga galler så de kan bo i varsin del av buren i en massa dagar. Så.. Jag byggde ett galler. Rätt nöjd. Det kommer bli awesome... :)

....Och nu är det bara att vänta. 

På gerbilungar.. På att syrran skall vakna.. Och på mitt eget ork att cykla till 2:nd hand affären... ^^


 

Ovido - Quiz & Flashcards