ninnej

Alla inlägg den 18 juni 2011

Av ninnej - 18 juni 2011 22:57

Fötterna, benen och höfterna värker. Jag tror tillockmed att jag har onti röven..

Blir till att simma i morgon för att röra på benen på annat sätt än att gå och stå.. 

Haha.. Nu började jag kolla på klipp på youtube istället för att skriva. 


Jaja.. Är ledig i morgon! Weehou..

Av ninnej - 18 juni 2011 10:23

God morgon!

Äter min frukost innan 9-timmarspass på jobbet bryter ut.... KOMSIKOM alla vänner!

Har de nya gerbilbäbisarna lösa i soffan och de är sååååå härliga....! I övrigt verkar det gå bra i den delade buren med de vuxna också... Men det tar nog ett bra tag till :)


Nu har Karl åkt hem oc det är redan tråååkigt utan honom...

I går var vi på en konsert på Liseberg. 

Gissa vilken! Om ni inte utifrån bilden kan gissa, så har jag lagt upp en liten filmsnutt här nedan också ;)


 


 

Ha en förjävla bra dag i det fina vädret!! <3

Ovido - Quiz & Flashcards